Aspel-ADM: Aplikacja do zarządzania firmą w chmurze
Aspel-ADM to aplikacja oparta na chmurze, która zarządza głównymi operacjami kupna i sprzedaży z dowolnego miejsca, zwiększając produktywność Twojej firmy i generując wyższe dochody.
Funkcje:
- Łatwo i produktywnie twórz oferty, faktury i zakupy.
- Zawsze wiedz, jakie masz produkty na stanie, ich rotację i koszt.
- Śledź należności od klientów w każdej chwili.
- Skutecznie zarządzaj sprzedażą, wydatkami i dochodami.
- Skutecznie zarządzaj katalogiem klientów, produktów i usług.
Faktury
Generuj potrzebne Ci cyfrowe faktury fiskalne, takie jak faktury, paragony, umowy najmu, noty kredytowe, potwierdzenia płatności i spełniaj nowy schemat anulowania. Włącz dodatki, takie jak potwierdzenia wynagrodzeń, IEDU, notariusze, darowizny, sprzedaż pojazdów, i wiele innych.
Raporty
Generuj przydatne raporty, które pomagają Ci mieć klarowny obraz stanu Twojej firmy, w tym wyciągi z kont klientów, podsumowania kasy, podsumowania dokumentów, kardex i cenniki.
Statystyki
Generuj statystyki, które pomagają Ci podejmować ważne decyzje w czasie rzeczywistym, takie jak identyfikacja Twoich najważniejszych klientów, najchętniej kupowane produkty i zyski.
Mobilność
Dostęp do aplikacji z urządzenia mobilnego, tabletu lub komputera. Wielką zaletą jest możliwość pracy w trybie offline i synchronizacja informacji po połączeniu.
Co nowego
- Sprawdzaj płatności otrzymane przez każdego użytkownika i uzyskaj podgląd ruchów i miesięcznych informacji o Twojej firmie.
- Generuj potwierdzenia płatności.
- Obsługuj Specjalny Podatek od Produkcji i Usług (IEPS).
- Uzyskuj szczegółowe raporty.
Aspel-ADM to podstawowe narzędzie kontrolne dla właścicieli małych firm, przedsiębiorców i startupów. Jest dostępny w wersjach Basic i Premium.